Söndag !

Helgen har paserat och jag har haft en underbar helg.

I fredes umgicks jag med flickorna, det blev vin och en massa prat.
Igår va vi tvungna att åka till Malmö för att hämta pappas bil om det blir så att vår bil tar några dagar att laga. Gjorde några ärenden i Malmö, bland annat köpte vi en vattenpipa. Blev en snabb visit inne hos pappa och Monica innan vi körde hem. Älskade mamma skulle komma på besök för att kolla på huset. Va roligt att få träffa Mamma igen. Det var lite mer än en vecka sen sist. På kvällen blev det grillning med vännerna. Satt ute ända till klockan 2 och drack vin och röka vattenpipa. Gustav och Robin fick då för sig att dom skulle bada, så blev en runda till Härslövs badet innan vi gick hem och sov.

Idag har det varit en lugn dag, har plockat undan lite här hemma och tvättat några maskiner tvätt. Har nu suttit i några timmar och pluggat webbdesign, har muntligt prov imorgon. Ska bli så skönt att bli av med den kursen.

Väntar på att Gus ska komma hem från stan, han körde Robin hem och så skulle han handla mat till tacosen och hyra film. Så ikväll blir det myskväll :)

Imorgon är det skolan igen, och jag tycker det ska bli hur kul som helst. Ska även fixa mitt hår imorgon så jag kan bli av med denna utväxt som jag har.

Nu ska jag plugga klart, hoppas ni med har haft en underbar helg :)

5 dagar kvar!
Den nya golvet :) Dock inte den bästa bilden!


Älsklingen Ramla !


Gustav och Robin när dom är påväg till badet !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0