Torsdag !

Har haft fullt upp nu varje dag hela veckan. Vi har kollat på många golv och haft prover med oss hem och nu har vi äntligen bestämt oss och inhandlat golvet. Så idag ska älsklingen lägga golv.

Igår körde vi kylskåpen till Malmö och det andra till mamma. Fick träffa kusinerna med. Det blev pizza och lite mys innan vi va tvungna att köra hem igen. Hann även med en runda till tippen med skiten som är i garaget.

Igår fick jag äntligen beskedet att jag kom in på utbildningen Handel och Försäljning. Jag börjar på tisdag. =)


Idag har jag inte så mycket planerat, första dagen sen förra tisdagen som inte vi har fullt upp att göra. Jag håller på att tvätta, får passa på det är bra väder så jag kan hänga ut tvätten. Sen ska jag plugga en massa. Vill få in andra uppdraget i Engelska och sista uppdraget i webbdesinge så jag kan söka pengar för hösten.

Bild på den hemska plastmattan som fanns där innan. Efter bilder kommer =)


Kommentarer
Postat av: Elle

Jg förstår inte varför ni ska lägga nytt golv. Den mattan som e så snygg och modern ;)

2010-08-13 @ 14:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0