2,5 år <3

1 Februari och idag har jag och min älskling 2,5 år av massa kärlek tillsammans <3 

Idag börjar jag och älsklingen på vår diet så nu ska vi tappa kilo. Jag har verkligen motivation för detta, jag tycker inte om min kropp mer jag trivs inte i den som den är nu. Känner mig alledes för stor. Men nu ska det bli ändring på det.

Har haft en underbar helg, i fredes blev det bowling med Thrana och Paulina sen körde vi hem hit och spelade med andra ord hela kvällen innan vi stack bort till bobba en stund där folket festade. Kom hem vid 3 på natten sen blev det rakt ner i säng. Lördagen vaknade man vid halv tolv låg i soffan hela dagen tills man skulle städa lite och göra sig klar för en kväll med mina töser. Blev mat på rhodos sen hem till mig och satt här och snacka en massa. Tack för en underbar lördag. Söndagen sov till 11 la mig i soffan. På eftermiddagen körde jag,älsklingen och Thrana till Media market så nu fick jag lämnat in min data och handlat mig en mp3-spelare. Kvällen hade jag och min älskling myskväll.

Nu ska jag snart bege mig tillbaka till skolan för 1 timmes samhäll sen ska jag ta en promenad !

Jag och min kärlek på Mallorca 08. Jag älskar dig Gustav Hansen <3

Ge mig värme och massa sol, är trött på denna jävla snö nu !!


Kommentarer
Postat av: Elle

du ska inte börja träna nått? Jag vill börja träna...

2010-02-01 @ 17:38:44
URL: http://aseaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0