Fredag 5 Februari !

Idag är det nog den värsta dagen på denna vecka, mår dåligt har ingen ork i kroppen och har fruktansvärt ont i mitt huvud. Min kropp säger nog ifrån lite nu att den inte mår bra av att inte få mat. Det är tur vi ska börja på den andra dieten på måndag om inte kanske tidigare. Då får vi ialla fall äta olika saker. Men fy fan va man är sugen på olika saker, Godis,läsk och chips har jag inget sug mot alls men mot mat. Jag har ett fruktasvärt sug efter mat just nu..

Sen har jag varit väldigt duktig med rökningen , har inte alls rökt så mycket som jag brukar. Handla ett paket i lördes och det har jag fortfarande kvar med 5-6 cigg kvar.  Är väldigt stolt. Kanske ska ta och sluta nu?

Har även bestämt idag med min underbara Elle att i början av Mars ska vi testa på Friskis och Svettis. Jag vet att jag tycker det är roligt och tycker Elle med att det är något för henne ska vi börja där tillsammans. Så jag hoppas verkligen att vi kan göra det.

Denna helg blir väldigt lugn och skön, måste plugga har ett samhälls arbete som ska lämnas in på måndag så det måste jag göra.

Ha en underbar fredag mina vänner !

Och ett STORT GRATTIS till mitt underbara kusinbarn Kevin som fyller 9 år idag. <3



Kommentarer
Postat av: Elle

Love you!

2010-02-06 @ 15:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0