Lördag 13 Februari

Har nästan precis tagit mig en dusch och ska snart göra mig iordning. Josse kommer snart hit och lite senare ska Snutt och Fille komma :)

Idag har det varit en lugn dag hemma, tog det lugnt i soffan i morse, satt och läste lite olika saker om mat och recept. Fick mycket hjälp av min styvmamma igår som går på vikväktarna fick många bra recpet och tips av henne. På måndag börjar vi ju äta "vanlig" mat igen. Har många bra och nyttiga recpet som ska lagas. Detta kommer bli hur bra som helt. Efter två veckor så är fortfarande motivationen på topp.

Annars idag har jag pluggat, fick inskickat mitt andra uppdrag i webbdesignen, ska bli kul och se vad jag får för betyg på de. Igår fick jag tillbaka rättningen av mitt första uppdrag på programhanterningen och jag fick ett MVG jag blev så sjukt glad. Sen på samhällen igår fick vi tillbaka vårt arbete som vi gjorde och det var ett starkt VG. Känns så sjukt bra, jag kan. Har aldrig fått så bra innan.

Igår va vi hos min pappa för att fira hans 59 års dag :) Hade en väldigt trevlig kväll med lets dance och mycket prat :)


Nu måste jag göra mig klar . Ha en underbar lördag mina vänner :) <3


Bild från tjejmiddagen :) <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0