Lördag 20 Januari !

Godmorgon lördag!

Vaknade för ungefär en timme sen, tog täcket och la mig i soffan för att mysa lite framför tv, och här ligger jag nu :)
Har inte så mycket planer under dagen , blir mest plugga och träning. Jag hade hoppats på tippen men får se om det blir idag. Vi har så mycket att slänga, vi får inte in en ända sak till i vårt föråd. Ikväll ska vi hem till Gustavs mamma och Henrik för att äta god middag sen blir det nog att umgås med vännerna.

Har inte skrivit så mycket denna vecka, men min vecka har sett ut så här !

Tisdag : Åkte ner till Trelleborg , träffa Jessica, gick till tandläkaren sen blev det en runda i stan och en lunch på Grilli Vanilli, hem till Jessica färgade hennes hår och snackade en massa, bråk med en kärring om pakering sen hem och plugga sen blev det film.

Onsdag : Skolan , hem och plugga, tränade , laga middag och fortsätta plugga. Sen blev det några avsnitt One Tree Hill innan sängen :)

Torsdag : Skolan , hem och städa undan lite, träna sen blev det fixa mat och plugg hela kvällen. Fick äntligen in mitt uppdrag i Psykologin "som fortfarande inte är rättat" sen blev det mys i soffan.

Fredag : Tog det lugnt här hemma innan jag skulle till skolan halv 2 , Gustav körde mig då det snöade som in i , kom till skolan och då säger en som går i min klass, Kersin är sjuk det står på tavlan vad vi ska göra under lovet. Jaha då va det bara att ringa Gustav igen så han fick komma och hämta mig. Körde hem och hämta biljetter sen körde jag drekt till Pappi. Blev god middag innan vi körde för att kolla på MIF-Leksand. En riktigt bra match och vinnst till Malmö med 4-1 . Körde sen hem till pappa för att hämta min saker sen skulle jag köra hem. När jag lämnar Malmö regnar det , precis innan jag kommer till Lödde så är det fan snöstorm , hur mycket snö som helst på vägarna och det snöar som in i . Fick ligga i 60km/h hela vägen hem. Liv rädd va jag då jag hatar köra när det snöar som fan så man knappt ser vägen. Men hem kom jag ialla fall :)

Nä nu ska jag gå och ta mig något att äta till frukost börjar bli ganska hungrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0