Måndag 22 Februari !

Nu har min första lov dag paserat ! Har hunnit med en del idag.

Körde hem till Jenny vid halv 11 för att hämta upp henne och Hampus för att köra till Kompetens Forum. Va tvungen att prata med dom om min religon, ville byta till en annan kurs då religonen är för svår. Behövde inte byta kurs utan hon avbröt religonen och fixade så jag slapp lägga till en ny kurs men ändå får fullt studiemedel vilket va väldigt skönt då jag läste 7 kurser och det är väldigt jobbigt. Det kändes som 1000 stenar föll från mig när det gick att lösa utan att ge mig en ny kurs. Nu kan jag lägga ännu mer tid på mina andra kurser :D

Efter vi varit på kompetens forum stack vi ner och fika sen gick vi en runda på stan, hittade mycket fina vår kläder men det får vänta lite innan jag handlar det, pengar på torsdag :) En runda in på city gross sen körde jag hem Jenny och Hampus och fortsatte hem till min soffa där jag la mig framför tv och vilade en stund.

Nu ikväll har jag bara tagit det lugnt framför tv med mitt hjärta, har kollat på familjen annorlunda och sen skulle jag se damernas semifinal i hockey, fy fan va dåligt dom spela, kollade inte klart hela matchen.

Nu sitter jag här och tänkte gå in och lägga mig bredvid min sovade älskling, får nog ställa klockan imorgon så jag inte sover bort hela förmiddagen.

Blev även glad idag när jag fick tillbaka mitt Psykologi arbete, ett fint VG :)

Tack Elle för hjälpen med Bloggen blev väldigt nöjd :)

Sov gott mina underbar vänner <3


Kommentarer
Postat av: Wille

Finfin design:)

Grattis till ditt VG =)

sorry jag missa dej men ändrat det nu :)

älsk<3<3

2010-02-23 @ 01:13:28
URL: http://willybruden.blogg.se/
Postat av: Elle

Vad bra att du gilla den!!

Jag hann ju aldrig i fredags...jag åkte in till petters familj för ja palla inte vara hemma mer.

Grattis till allt med skolan gumman, du e värd det!

Puss

2010-02-23 @ 08:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0