Onsdag 10 Februari !

Har äntligen fått tillbaka min egen dator, men verkar lite som att den inte är helt lagad.Aja vi får ge det lite tid och se.

Hann inte riktigt skriva igår, blev en dag med fullt att göra. Jenny ringde mig vid halv 10 och frågade om inte jag kunnde följa med henne till akuten och det var klart att jag kunde det, vad gör man inte för sina vänner? Så vi satt där från lite över tio till halv 2. Körde sen hem till mig så jag kunde käka lite soppa innan vi stack ner en runda i stan, gick in på espresso house så Jenny kunde köpa sig något att äta, jag fick mig en jucie och det var riktigt gott. Gick lite i affärer och kollade sen körde vi och hämtade Hampus på dagis sen hem en runda till Jenny. När jag kom hem skulle vi igentligen äta men blev ändrade planer då min data hade kommit så vi körde till Lund och hämtade den sen körde vi hem och började på bakade potatisen som stod på menyn. Riktigt gott va det. Kvällen besod sen av tv.

Idag har jag bara hunnit vara en runda i skolan sen tagit det lugnt här hemma, ska ta och äta lite soppa nu sen ska jag ta tag i Programhanteringen. Ska sen köra och handla lite med Jenny , jag måste ha han Mjölk som vi får dricka imorgon sen frukt som jag ska mummsa på ikväll till filmerna jag tänkte hyra.

Bjuder på en bild från Disney on Ice :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0