Söndag 21 Februari !

Godmiddag :)

Vaknade ganska sent idag, 10.30. Tycker inte riktigt om att vakna så sent då det känns som hela dagen springer förbi. Men va fan det är söndag då får man sova ut :) Va ju inte hemma fören 2 inatt.

Sitter här och läser lite religon B och väntar på att Gustav ska komma hem från affären med mjölk och bakpulver så jag kan baka scones :) Har varit sugen på det så länge så nu ska jag ta tag i det och baka. Efter vår försenad frukost som det kommer bli så måste ja ta tag i religonen, skulle ha pluggat igår men jag va så trött och orkade verkligen inte. Så idag har jag desto mer att plugga, men jag har bara mig själv att skylla. Måste även träna idag , orkade inte det igår iheller. Men min kropp blev nog lite glad över det , har tränat ganska mycket i veckan och min kropp är ju inte så van vid det. Men det är bara för den att börja vänja sig för här ska det tränas minst 3 gånger i veckan. Är så glad att jag kan träna hemma på min älskade crosstrainer. Hade nog inte blivit lika mycket träning om jag hade varit tvungen att springa till gymmet.

Ikväll ska vi även på Bio med Eva och Henrik ska se Farsan :)

Igår va vi på middag hos Eva och Henrik, fick riktigt god middag. Mycket prat blev det. Trevligt att träffa dom igen, sist va ju när vi va uppe i Östersund och hälsade på dom. Vi kom hem vid 10 tiden och då åkte jag till Snutt och Fille där lite folk va. Blev två groggar och mycket snack och lite spel. Mycket trevligt. Va för länge sen som jag träffade min Snutt. Skärpning på oss båda !!

Nä nu får jag återgå till min Religon innan min älskling kommer hem så jag kan på börja bakningen !!

Kommentarer
Postat av: Anonym

längesen vi sågs med =(

2010-02-21 @ 17:42:24
URL: http://aseaa.blogg.se/
Postat av: cecilia

sent? jag gick upp 14.15. haha, hoppas allt är bra. puss älskar dig <3

2010-02-22 @ 08:43:59
URL: http://ceciliakronkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0