Söndag 28 Februari !

Sitter hemma i min ensamhet, väntar på att köttet ska tinna så jag kan laga lite mat :) Älsklingen min är på bio med Thrana och Paulina och ser Avatar 3D.

Va några dagar sen jag skrev sist, men har inte riktigt haft tid.

Som sagt i torsdes åkte jag till Trelleborg för att umgås med Jessica, blev mycket prat,fika hälsa på lite folk sen blev det god middag och film och gottis som vi hade hyrt. Kevin Jessicas lillabror kom oxå en runda. :)

Fredagen vaknde vi i lagom tid, blev frukost sen sista filmen vi hyrde. Tur att en av 3 filmer va bra ialla fall :) Hämtade Marie vid tre tiden och körde till ungdomsmottagningen, när hon va klar där körde vi mot Landskrona. Blev väldigt stressigt när vi kom hem för vi skulle vara borta vid 7 tiden. Vi hann inte riktigt men vid blev klara till 8 och då åkte vi till Sara för att fira hennes 20 års dag. En riktigt lyckad fest, jag hade väldigt roligt och trevligt. Tyvärr blev slutet som det blev. Kan fortfarande inte riktigt fatta vad som hände. Men är fortfarande ledsen och besviken på personen i fråga eftersom jag fick ganska starka anklagerlser emot mig. Men men livet går vidare och jag ska försöka glömma det med. Men folk slutar aldrig förvåna en. Man tror inte att något sådant ska komma från en människa man alltid tyckt bra om .. Men som sagt skenet kan bedra ! Tack alla ni som fanns där och stöttade mig när allt detta hände. 


Igår vaknade jag upp ganska bakis, gick in och la mig i soffan och kollade One Tree Hill. Låg i soffan i stort sätt hela dagen. Thrana och Paulina kom på kvällen, så vi lagade Taco och kollade film :)

Idag har jag inte gjort så mycket, har städat och pluggat lite. Ska snart börja laga mat sen blir det att kolla lite tv och kanske lite plugg till ..

Hoppas ni alla har fått en underbar helg :)

Till mina vänner, Jag älskar er <3

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hejhej! Jaha, okey jag vill ha alla boxarna så jag väntar tills 7.an kommer hit till Sverige =)

Kram

2010-03-01 @ 16:07:53
URL: http://fiagurl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad har hänt?

2010-03-01 @ 21:30:15
URL: http://aseaa.blogg.se/
Postat av: Skitsnack

Finns två sidor av allt - stå för vad du säger istället!!

2010-03-07 @ 15:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0