Tisdag 16 Februari

Har precis ätit min goda frukost havregrynsgröt. Ska göra mig klar sen ska jag hämta Marie och köra till Trelleborg :)

Idag ska jag till tandläkaren "mindre kul" jag hatar tanläkaren, sen ska jag umgås med Jessica. Vi ska gå och äta lunch och kanske kolla lite i affärer. Vi får se vad dagen har att erbjuda. :)

Jag och min älskling hade en underbar Alla Hjärtans dag, vi tog det lugnt på dagen körde och handla lite, på kvällen låg vi och mös framför en film :)

Igår va det måndag och ny vecka, startade veckan med skolan i två timmar, när jag kom hem städade jag sen tränade jag 20 min på crosstrainern sen lite magträning. Sen gick jag tillbaka till skolan i en timme. När jag kom hem från skolan lagade jag middag sen blev det lugnt i soffan. Thrana va här så dom spelade Ps3 och vid 8 va det Familjen Annorlunda sen spårlöst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0