Tisdag 23 Februari !

Idag har det varit en riktigt slö dag, låg i soffan till halv tre. Fick sen ta på mig lite kläder för en promenad med Josse :) Den promenaden va välbehövlig. Följde sen med Josse till väla så hon kunde hämta sina glasögon som hade kommit. Riktigt snygga glasögon snäckan, dom passade dig riktigt bra :)

När jag kom hem hoppade jag in i duchen direkt då jag kände mig som en svättlök efter promenaden. Nu ikväll har jag bara latat  mig på soffan och pratat med Jessica. På torsdag åker jag ner till henne, vi ska ha en hel dag :) Blir kanske så att jag stannar över natten med så jag slipper köra hem i mörkret. =)

Kommentarer
Postat av: Jossan

Ja, jag kände det med. Trots att det var lite kallt så var det riktigt skönt :)

Tacktack :) <3

2010-02-24 @ 22:12:08
URL: http://zand3r.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0