Torsdag 4 Februari!

Torsdag och bara en dag kvar innan helgen :)

Veckan har faktiskt varit väldigt lugn, har haft Paulina och Thrana här två kvällar och spelat spel, mycket trevligt. Har tyvärr inte blivit så mycket med promenaderna , i måndes gick jag en lång runda sen har det ju snöat som tusan. Jag är så trött på detta väder nu . Jag vill ha sol och värme.

Men idag ska jag ut på en lång promenad ska först gå till skolan sen ska jag och Paulina gå en lång runda. Det ska bli så härligt, det är ju så fint väder ute.

Dieten går fortfarande jätte bra, vissa dagar är jobbigare än andra. Men det är ju så det ska vara. Allt kan ju inte vara en dans på roser.

Idag fyller min syster Jenny år , så ett stort grattis till henne :) <3

Ha en bra Torsdag mina vänner !!

Jag längtar som tusan , 4 månader kvar nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0