Lördag 6 Februari

Idag mår jag bätter än igår, känner mig fortfarande lite konstig i kroppen. Kanske är ett litet virus jag fått? Men det är skönt att det går åt det bättre hållet ialla fall . Igår låg jag ju mest i soffan och på kvällen bytade jag till sängen för att kolla en film när pojkarna satt i storarummet och spelade ps3. Det ända som inte vill ge med sig är min huvudvärk..

Idag har det varit en lugn och skön dag, vaknade vid 9 imorse utvilad, gick upp och kolla lite på tv. Började sen plugga lite på samhällsarbetet. Vid 15 tiden gick jag ut och gick en lång promenad med Gustav och Thrana. Sen tog vi bilen och körde till Onoff och med oss hem fick en ny Led 46 tv följa med. Köpte äntligen Magnus Betnér samlingsbox med :)

Har nu precis suttit och kollat på Melodifestivalen , vilket jävla skit säger jag bara .. Jag älskar Melodifestivalen och schlager men mer än helften av låtarna va där fan ingen fart i. Dom ända jag tyckte skulle gå vidare va Ola och Linda, tyvärr gick inte Linda vidare. Jessica va även bra men tyvärr hade hon en lugn låt.. Får hoppas att det är bättre nästa lördag.

Nä nu ska jag gå och se hur det blev med vår gamla tv i sovrumet, sen lyssna till våra underbara grannar som har fest. Inte för att jag brukar bry mig att folk festar men nu är det så att det är dom vi tror har klagat på oss och ringt in och sagt att vi har fest varanan helg och spela hög musik till klockan 1 på nätterna, vilket är så jävla mycket fel. Vi har knappt fester här hemma, festar vi är det alltid hos andra. Skulle här vara folk är det oftast när vi har lite spelkvällar och då är det ingen musik som är på. Men men jag är inte den som är den ! :P Men jag kan ge tillbaka på samma sätt som dom om dom spelar till 1-2 inatt , då kanske dom har mig knackandes på dörren för att be dom vara tysta, och då är jag ialla fall snäll då går jag upp och säger till, till viss skillnad från vissa andra som ringer hyresvärden !!! Idioter !!!!

Hoppas ni har en underbar lördagskväll :)

Kommentarer
Postat av: Jessica

svar: Ja det säger du nu. Vänta bara till nästa helg. Då kommer ni väl hem med en ny bil eller nåt :P höhö

2010-02-07 @ 23:10:18
URL: http://justanotherbasketcase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0