4 Januari

Har bara en natt kvar här i Stockholm imorgon vid 9 tiden tar vi t-banan in till centralen sen tar vi flygbussen till Arlanda och vid 11.20 flyger vi till Östersund !

Vi har haft 4 bra dagar här i Stockholm, igår åkte vi till Södertälje till Tom tits experiment. Vi hade några roliga timmar där inne, där man fick testa på olika saker och fick veta hur mycket fungerar. Kvällen spännderade vi hemma med god mat och lugnt framför tv.

Idag åkte vi in till Vällingby centrum för att inhandla julklapparna till Gustavs syster med familj. Vi hittade vad vi skulle Gustav va inte så jätte pigg på att springa och kolla kläder efter måndagens shopping. Men en väska hittade jag ialla fall, så nöjd är jag. Vi åkte hem och käkade lite sen lunch sen la jag mig i soffan och läste lite. Vid 6 tiden skulle vi åka hem till Lova och Sigrid för lite middag. Vid 9 tiden traskade jag och Gustav hem. Kjell och Maja stannade över så jag och Gustav sover själv i lägenheten inatt.

Imorgon när vi kommer till Östersund ska vi åka in till Centrum för att gå i affärer, min älskling måste hitta termobyxer. Ett MÅSTE när man är där. Just nu har dom ungefär mellan 20 och 25 minus grader enligt smhi, och det är snuskigt kallt !

Nä nu ska jag lägga mig och läsa sen sova så jag orkar upp imorgonbitti !

Hoppas ni har det underbart där hemma i Skåne :)

Här kommer en bild på mig på T-Banan och en bild från Tom tits.


Kommentarer
Postat av: Ervin

haha tjena Emelie, var ett tag sen man hörde något från dig :) hoppas allt är bra med dig.

lägg till mig på msn [email protected] ifall du vill



MVH / Ervin

2010-01-05 @ 01:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0