Ett tag sen !

Va ett tag sen jag skrev nu ! Har inte riktigt haft lust att skriva .

Har hänt en lite sen vi kom hem, skolan har börjat och man börjar komma igång med studierna igen. Det känns att man varit ledig i nästan 4 veckor. Men det är kul att ha börjat igen.

Har umgåts mycket med mina underbara vänner, har även varit tjejmiddag hemma hos Josse och det var en sjukt rolig kväll som snart måste göras om igen.

Idag har jag gjort en hel del , har varit i skolan, tvättat, sen körde vi ner till Svenska Hus och skrev om vårt kontrakt så nu äntligen står vi båda på det " vi har velat det hela tiden , men landskona hem som innan va våra fastighetsägare ville inte skriva med mig från början för att jag inte hade någon inkomst". Har varit och handlat med Jenny,Hampus och Marie, när jag kom hem käka jag och Gustav middag sen tog jag tag i storstädningen här hemma så nu är här rent och fint.

Imorgon åker vi till Trelleborg, ska bli kul att få träffa min Mammi lite och även Jessica. På fredag ska jag och älsklingen sitta barnvakt till mina 3 underbara kusinbarn 4 om man räknar med Annie men hon är så stor så henne passar vi inte. haha. Ska vara barnvakter till lördag kväll och det ska bli så roligt. Jag älskar att umgås med mina kusiner. Stannar i Trelleborg till på söndag.

Nu ska jag se på handbollen Sverige-Polen och idag hoppas jag fan att dom vinner !

Jag innan en öl duell med min Snutt ! " För er som inte vet så HATAR jag öl "


Kommentarer
Postat av: Caroline

Ja, de var syn!

Klart vi kan göra de =)

Bara till att säga till är ju alltid hemma, haha. (nästan) Ja, hon sa de till mig, haha. Sätt igång Noah vill ha en kompis ;)



Puss

2010-01-23 @ 09:52:23
URL: http://caaaaaaroliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0