Söndag 10 Januari

Söndag och vi ska åka hem till Skåne igen. Ska faktiskt bli väldigt skönt att få komma hem till sitt eget och slippa bo i resväskor. Vi har haft helt underbart här uppe som alltid. Trivs jätte bra här med hans mamma och Henrik.

I fredes åkte vi till Jamtli en runda och gick där och kolla lite. Gustavs syster hade en familj på besök så dom skulle visa utedelen av Jamtli med, kan lova att det var den kallaste dagen här - 26 grader mitt på dagen med strålande sol. Jag höll seriöst på att frysa ihjäl, det var så kallt så det blev frost på mina glasögon då kan jag lova att det är kallt.

Igår åkte vi till stan en runda med hans Systers familj och hans pappa. Hittade inte jätte mycket , en hårborste och nya smink borstar fick följa med hem. På kvällen hade vi lite dansk mat här hemma, fläskestek och socker stekta potatis och anka, Gustavs Syster med familj och pappa kom hit och åt med oss.

Idag har vi bara tagit det lugnt, har varit ute på en promenad i snön riktigt skönt och mysigt. Nu tar vi bara det lugnt jag ska snart börja packa min väska och hoppa in i duchen sen ska vi äta lunch sen är det nog tid för att åka till flygplatsen.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Det var på tiden <3

2010-01-10 @ 15:39:38
URL: http://justanotherbasketcase.blogg.se/
Postat av: cecilia

borta bra men hemma bäst, så är det alltid. men nu var det ett tag sen här hände nått i bloggen:P haha. puss älskar dig

2010-01-16 @ 13:37:17
URL: http://ceciliakronkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0