Torsdag 7 Januari !

Nu har vi varit i Östersund i två dagar. Vi har det helt underbart här uppe och det är jätte kul att få umgås med hans mamma och Henrik. Tyvärr har vi fått hoppa skidåkningen denna gången för här är ungefär -25 grader varje dag. Imorgon har dom lovat -30 grader får se om det stämmer. Igår när vi körde hem från Gustavs syster så visade bilen -28 grader och det är nog mitt rekord, har alldrig varit någonsstans där det har varit så kallt. Är van vid skånes -5 grader och bara det klagar jag över.. haha

När vi kom upp i tisdes fick jag och älsklingen åka direkt in till staden så att Gustav kunde inhandla nya termobyxer och underställ. Jag hittade mig ett par vinterskor så nu fryser jag inte om fötterna. Kvällen spännderade vi hemma med Eva och Henrik.

Igår gick vi på bio, vi såg 2012 den va riktigt bra och jag rekomenderar alla till att se den. Filmen va ganska lång 2 timmar och 45 min, men det kändes inte alls så lång, jag va helt fängslad i filmen. Efter filmen åkte vi till Gustavs syster med familj som bjöd på middag.

Idag har vi varit en runda i stan för Henrik skulle handla en ny mobil, men tyvärr hade dom inte den svarta iphonen i någon av butikerna här , alla var slutsålda. Så vi körde vidare till elgiganten och onoff för att kolla tv, det hela slutade med att Eva och Henrik handlade en ny tv och Gustav och jag är riktigt avensjuka så vem vet ny tv när vi kommer hem kanske ? Nä vi kom hem fixa Gustav med tv:n och jag mös ner mig i soffan. Kvällen har varit mysig med film.

Jag börjar få hemlängtan nu, jag saknar vår lägenhet,vår säng och det jag saknar mest är mina älskade vänner. Borta bra men hemma bäst.

Nä nu kom min älskling ner så nu ska vi lägga oss och mysa till Robert Gustavsson.. Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0