2 Juli

Hade en mysig dag igår med mina två flickor Anna och Josse. Vi körde till Malmö och kollade i affärer, fika på uteserveringen, shoppade. När vi kom tillbaka till Landskorna köpte vi lite godsaker, Jordgubbar och Annanas sen körde vi hem till Josse för att färga håret på båda och spela lite skip-bo.

Mina böcker har kommit nu, så nu sätter allvaret igång. Hade tänkt börja läsa lite Engelska texter idag efter jag har städat undan i lägenheten som jag borde har gjort tidigare i veckan.


Igår när vi va på HM på hansa så va där en kille vid sminket som va allmänt skum och bara gick in i oss hela tiden. Skit irriterande. Efter ett litet tag går han snabbt där ifrån och jag hör Josse säga han snor ju för fan och Anna efter. Jag och Josse tog kontakt med en som jobba där och lämna singnalamänt på honom. Det hände tydligen väldigt ofta så hon va glad att vi kunde beskriva hur han såg ut. Anna han ju tyvärr inte efter och ingen vakt va inärheten. Jävla idioter. Hon som jobba där sa att dom brukar sno där sen säljer dom det på möllan ! Sjukt ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0