Engelska

God Middag !

Ligger hemma hos mamma i soffan och kollar runder på internet. Ska snart ta tag i Engelskan. Lyndy har get mig ett schema som jag ska gå igenom och vara klart tills dom kommer hem från Malmö. Så jag har lite att göra. Har varit och fixat mitt pass idag, så nu är det äntligen gjort.

Bara jag och syster hemma för tillfälligt så här är lugnt och skönt. Min älskling kommer ner idag och ska sova här tills imorgon. Vi måste fixa bilen senare och imorgon måste vi ombesiktia den annars får vi kör förbud. Men som tur det är det bara små saker som ska fixas.

Igår blev det myskväll med familjen. Min bror bestämde middag och det blev kebab tallrik och sen hyrde vi film. Så blev lite gott till filmen med.

Nä nu ska jag ta tag i Engelskan ! Tur det är lite dåligt väder idag så man inte får ångest för att man är tvungen att stanna inne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0