Fredag !

Eclipse igår va sjukt bra, jag hade kunnat se om den direkt igen. Fan vad jag älskar Twilight filmerna. =)

Nu hade jag snart tänkt ta tag i lite Engelska medans jag har Lyndy till hjälp. I eftermiddag när Gustav slutar så kommer han och hämtar mig sen ska vi hem till Landskorna. Ska bli skönt att komma hem. Borta bra men hemma bäst. Har haft en underbar vecka med min familj, men nu känner jag för att komma hem till min lägenhet.

Tiden bara springer iväg, igår kom jag på att det är fan om en vecka som Landskorna karnevalen börja. Jag va helt säker på att det var mer än två veckor till det. Men tji fick jag. Tiden går alledes för snabbt. Men i och för sig så gör det inget att det går snabbt just nu så vi kan få besked på huset.

Kommentarer
Postat av: Elle

När ska ni till karnevalen? Ska ni gå dit med någon?

2010-07-09 @ 21:15:19
URL: http://aseaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0