Hel dag med Familjen !

Har haft en hel dag med familjen =) Vi har åkte till Kåseberga och kollade in ale stenar och käkade mjukglass. Körde sen en tur till Ystad för att äta lunch sen blev det en tur till Sveneholms slott. Har haft en sjukt mysig dag med älskade familjen. Vi ville visa Lyndy lite av andra sidan Skåne som hon inte sätt. Bilder kommer när jag kommer hem och kan lägga in dom på datorn.

Nu ligger jag och myser med älsklingen i soffan, ska snart sätta mig i bilen och köra och hämta Jessica och Sara för att köra in till Malmö. Vi ska se Eclipse på bio. =)

Har även köpt Twilight boken på Engelska idag, kommer bli tufft att läsa den men jag ska ge det ett försök och föröska att inte ge upp för lätt. Det är ju bra träning för mig !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0