Onsdag

Sitter ensam hemma hos mamma. Mamma är och jobbar, Maria är i Tyskland och min bror och Lyndy har åkt till Malmö, och min älskling jobbar. Ganska skönt och va ensam hemma, annars har man ju folk runt om kring sig hela tiden. Hade tänkt ta och läsa lite Engelska nu när ingen kan störa mig sen ta en dusch.

Jag fick klart en fråga i Engelskan igår, så nu har jag bara två klar på första uppdraget, det går framåt. Ska även ner på stan sen för att handla första Twilight boken på engelska. Men väntar nog till mammi är hemma med bilen. Hon har kört vår bil till jobbet idag för att sen köra och besiktia den när hon har slutat. Jag hoppas verkligen att skrothögen går igenom denna gången.

Ikväll kanske jag ska bort till Jessica och Martin en runda, dom skulle grilla. Får se vad min familj har för planer är dom tråkiga sticker jag bort till Jessica istället. Och imorgon ska jag och Jessica äntligen gå och se Eclipse. =) Jag längtar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0