Sjuk !

Fläkt i sovrummet resulterar i att  man vaknar med förkyldning, det gjorde jag igår. Och jag mådde fan inte bra. Tog mig in till Malmö och fixade mitt hår. Blev jätte nöjd. Älsklingen kom och hämtade mig sen körde vi dirket hem och jag la mig i soffa. Tog tempen och visst hade jag feber. Så jag låg i soffan hela kvällen igår och kollade one tree hill och måde allmänt dåligt.

Som tur det är det bättre idag, Gustavs pappa med familj kommer imorgon och hälsar på. Inte kul om jag ligger sjuk här hemma. Sen är det ju Landskrona karnevalen. Men jag ligger hemma och kurera mig idag med så ska det nog vara bra imorgon =)

Nu ska jag åter gå till One Tree hill och vila lite. Fick inte så mycket sömn inatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0