Söndag

Igår startade vi dagen med att köra ut till Sara för att sola, men det var alledes för varmt när man inte kunde svalka sig så vi fick Coffe till att följa med till stranden så det blev någon timme där. Körde sen hem till Eva och Henriks nya lägenhet där Gustav va och fixade. Stanna där i någon timme sen blev det hem och fixa till sig innan vi åkte ut till Elle och Petter för en grillkväll. Hade en riktigt rolig kväll med god mat, kubb och en massa skratt.

Nu sitter jag här och väntar på att Sara och Coffe ska bli klara så vi kan åka till stranden. Det är riktigt skönt väder ute. Vi får hoppas på att denna värmen stannar nu i några veckor.

Jag har fått fruktansvärt ont i min nacke, vet i fan vad jag har gjort men ont gör det..

Nä nu ska jag packa ner lite strand saker sen väcka min älskling han kan inte sova hela dagen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0