Twilight !

Har precis sätt klart New Moon för andra gången, och nu vill jag bara se Eclipse. Kanske kan se om min bror,Lyndy eller syster är sugen på att se den i veckan, eller kanske Jessica som är en Twilight nörd ;)

Det blev en snabb runda på stranden idag, blev monligt direkt så åkte hem och vilade istället. Jag och Älsklingen körde sen till svärisarnas nya hus/lägenhet och hjälpte till lite. Fick kollat Malmö-Mjällby matchen i svenska cupen, gick ju inte så värst bra.

Blev god middag ute i härslöv sen och nu sitter jag här. Vi kommer antagligen få vänta i lite mer än 2 veckor för att få reda på om det är vi som får det eller inte. Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge, eller hur är det man säger?! 

Nu tänkte jag inta sängen där min man redan ligger, ska upp tidigt imorgon för att åka med Gus till jobbet sen ta bilen till Trelleborg och hälsa på familjen. Min älskade bror och Lyndy är hemma i en vecka och min kära syster "bor" hos mamma nu innan hon ska ut och resa igen. Så imorgon ska vi hämta hennes saker som står hos en vän. Ska bli så mysigt att få umgås med hela familjen igen , inte ofta vi alla är samlade.





Kommentarer
Postat av: Egon

Ja! jag vill se den! :D Förvånad eller? Hahaha

2010-07-05 @ 18:09:25
URL: http://justanotherbasketcase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0