Veckan !

Det var ett tag sen jag skrev nu igen, men hände inte så mycket förra veckan. Mitt mående var inte på topp och på dagarna kände jag inte för mer än bara vara hemma.

På torsdagen började det vända och jag fick glädjen och mitt mående tillbaka , på kvällen kom Robin på besök och vi körde en runda ut till Härslöv och hälsade på Sofie och gick en runda i byn.

Fredagen blev det en promenad med Jenny och hundarna. På kvällen blev det grillning på stranden med älsklingen,Robin och Jenny. Körde sen ut till Sofie och satt där och snacka och drack " jag var nykter då jag körde " blev sen ett nattdopp på härslövsbadet. Kom hem vid halv 4 tiden.

Lördagen vaknade jag halv tolv och fick lite panik då jag skulle vara hos pappa vid halv 1. Fick fixa till mig snabbt och ringa pappa sen köra till Malmö. Jag och pappa fixa ihopa lite taco sen körde vi till Matchen. Vi skulle äntligen få se Malmö FF få spela igen sen uppehållet. MFF mötte AIK och vann med 1-0 helt underbart. Körde sen ut på landet till Anderslöv och Frida där Jessica och Emmelina va. Käka middag och snackade en massa gamla minnen. Hade en sjukt mysig och trevlig kväll, körde hem till mamma vid 2 tiden, vågade inte köra hela vägen till Landskrona va rädd att jag skulle somna bakom ratten.

Igår satt jag och snackade lite med Mamma innan jag var tvungen att köra hem igen för jag skulle gå på Röstånga marknad med Johanna och Fille. Hittade äntligen Twhilligt och New Moon på blue ray till ett billligt pris. När vi kom hem från maknaden blev det mat på mc donkan sen hem och lägga sig på soffan. Där jag stannade resten av dagen

Idag har jag pluggat och fått in 1 uppdrag i Engelska och 1 uppdrag i webbdesign. När jag va klar körde Gus och jag och tvättade bilen, både utsidan och insidan. Fy fan va mycket skit vi hade i den. Johanna ringde undertiden och frågade om jag ville med till Helsingborg för att träffa Anna och det ville jag självklart. Så har blivit en dag på väla med flickorna. Nu ligger jag utslagen i soffan och bara kollar tv och här hade jag tänkt stanna i kväll. Min älskling är ute och fiskar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0