Vinna !

Tisdag och idag hoppas vi på att vi kan vinna lite pengar! Vi ska nämligen med pappa till Jägersro och Hugo Åbergs. Det årliga loppet som jag har varit på sen jag va väldigt liten. Jag och min kusin sprang alltid runt där och samlade pantburkar när vi va små och fick ihopa en hel del pengar. Så man har en hel del minnen där ifrån. 

Väntar på att min älskling ska komma hem från huset, han har varit och klippt häcken sen skulle han in och lämna nycklarna till mäklaren. Där ska vara en visning nu ikväll. Bara denna vecka kvar på kontraktet sen 5-10 uppsägningsdagar sen vet vi hur allt blir. Ska bli så skönt och få veta om vi ska få flytta eller inte.

Håll tummarna för oss ikväll så vi kan vinna lite pengar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0