1 dag kvar =)

Fredag redan och snart äntligen lördag och 25 års fest för min älskling och Fille =)

Idag har jag varit nere och hämtat mina linser, får hoppas att endagslinser passar mig. Körde sen en runda till Systemet och in på citygross och handlade. Hämtade sen Jenny och åkte hem till oss och käka lite frulle.

Nu har jag och bästa Jenny städat klart så nu spelar vi Wii Fit, sjukt roligt =) Väntar på att Anna ska komma och sen att Snutt ska sluta så ska vi baka tårta till våra pågar. Och fixa lite annat för lördagdagens festligheter.

Igår hade jag programhanteringsprovet och jag fick ett VG i kursen =) Nöjd är jag.

Nu ska jag återgå till Jenny och Wii =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0