1 Juni

Nu är vi inne i Juni månad och då undrar jag var solen och värmen är någonstans ?

Idag är det faktiskt bara skönt att det är dåligt väder så jag slipper få ångest av att jag ligger hemma i soffan. Jag mår inte så bra, har fortfarande huvudvärk och min hals börjar göra ont. Börjar bli lite less på denna huvudvärk nu. Pratade med min kära mor igår och hon tror att det beror på stress, och det förvånar mig inte alls. Men nu tycker jag inte att jag stressar så den får gärna ge med sig nu. Jag blir mer stressad av att ha ont och inte kunna göra någonting..

Ännu en underbar helg har paserat. I fredes hämtade jag snyggo Anna i Helsingborg sen blev det kycklingrulle på rhodos sen körde vi och kollade på när Snutt spelade match. Och såklart blev det vinst. Körde sen till Helsingborg igen för att hämta kläder till Anna så hon kunde sova här. När vi kom hem blev det cider,massa mys och prat med Snutt och Anna.

Sov länge i lördes när vi vaknade körde vi och hämtade Snutt sen ner på stan för att käka frukost och fixa alla ärenden " Systemet och handla mat" När vi kom hem va det bara att sätta igång förfesten. Första cidern öppnades kl 3 sen blev det taco till middag, singstar,spel och massa sång och dans. Vid 8 tiden rörde vi oss hem till Sofie som hade tjejkväll , blev mer spel,sång och dans där. Hade en riktigt rolig lördag med mina underbara bästa flickor.

Söndagen vaknade jag med huvudvärk men annars mådde jag hyfsat bra, jävligt seg bara. Anna och jag gick till sandvången för att handla frukost sen blev det bullar och film. När vi vilat till filmen startade vi Super Mario sen satt vi och spela det hela dagen till Anna åkte hem vid 6 tiden. Resten av kvällen låg jag framför tv:n.

Finaste party pinglorna på väg till Tjejkvällen.


Pinglorna på Tjejkvällen.

Kommentarer
Postat av: Elle

Du e en elak fis! Jag var ju inte där så alla "bästa" var inte där! Bluuuuuurpf (räcker tunga)

2010-06-01 @ 14:21:31
URL: http://aseaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0