30 Juni

Det var ett tag sen jag skrev och det har hänt lite saker sedan dess.

Har varit iväg några dagar hos min mamma och sen min pappa. Det har varit begravning för världens finaste Kjell. Den var så fin, du har lämnat ett stort tumrom efter dig. Vi saknar dig <3

Jag har kört en massa ärenden till min pappa, solat och badat i kolonin. Firat midsommar hos pappa och Monica, haft film kväll med Jenny och Robbin och haft kalas för min syster och Gustav.

Imåndes kom Gustavs mamma och Henrik hem till Skåne för att vara här i 3 veckor. Dom ska ju flytta in till stan. Så vi åkte ut där för att prata lite om våra planer. Vi hoppas, idag kommer köparen vill han inte ha det blir det antagligen vårt. Ödet får bestämma. Det hade varit så kul. Men vi ska inte hoppas på för mycket.

Imåndes va det även min älsklings 25 års dag :)

Igår åkte vi ut till Härslöv för att Gustavs mamma och Henrik skulle fira sin lilla Gus.

Och idag sitter jag här och har lika tråkigt som dom andra två dagarna som paserat. Idag får jag väl ta tag i städningen här hemma. Imorgon ska jag antagligen åka till Malmö med Anna,Josse och kanske My =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0