4 Juni

Fredag och äntligen helg :)

I onsdes kväll grillade vi hemma hos Snutt och Fille. Riktig myskväll hade vi :)

Igår körde jag och Sara till Helsingborg för att umgås med Anna :) Hade en trevlig eftermiddag i stan med Anna,My och Sara. Vi gick och kolla i affärer,pratade och njöt av det underbara vädret. På kvällen blev det en god sallad på en utservering sen en god efterrätt. Tack för en underbar dag. <3

Idag har jag suttit och pluggat i några timmar, äntligen är jag klar med sista uppdraget i programhanteringen :)
Nu ikväll blir det grillning med vännerna.

Igår fick vi samtalet ingen vill ha . Vår älskade Kjell har lämnat oss. Min gammelmosters man. Vi kommer alltid minnas dig med ett leende på våra läppar. Jag har så många fina minnen med dig. Du är sjukt saknad. Vi älskar dig <3

Vila i frid <3

Min gammelmoster och Kjell på min 20års fest <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0