ÄNTLIGEN

Vilken underbar dag idag :) Solen skiner och det är varmt ute. Får sommar känslor nu :)

Tyvärr har det inte blivit mycket bättre med mitt huvud, men jag tar tabletter nu " tycker inte om att ta tabletter, så har bara tagit en då och då" och dom på apoteket sa till mig att jag ska ta två varje gång och var 4 timme. Det känns lite bättre så det går åt rätt håll ialla fall..

Idag tänkte jag trotsa mitt huvud och åka till Center syd med Bästa Elle. Pallar inte sitta hemma mer, har varit soff liggandes i två dagar nu. Sen har jag ju inte träffat Elle på hur länge som helst, saknar ju henne.

Jag är glad idag, fick äntligen GODKÄND i Matte. Som jag har kämpat. Jag är stolt över mig själv att jag fixade matten.

Nu ska jag hoppa in i duschen .

Ha en underbar solig onsdag mina vänner .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0