Jag Klara det :)

Jag klara det =) Jag blev Godkänd i Samhällen, så sjukt skönt. Och provet jag hade fick jag ett klart G på. Allt mitt pluggande lönade sig . Nu har jag klarat 3 av 4 kurser som jag måste ha G i för att kunna söka vidare och den 4 ska jag klara nu i sommar.

Tänkte snart hitta in till sängen, tänkte slå på en film och somna till den. Första natten ensam på jag vet inte hur länge, kommer kännas tomt att inte ha min älskling sidan om mig. Är inte så glad för att sova ensam men det får gå.

Idag har jag tränat, varit en runda i Helsingborg med Josse och handlat mig en bikini sen umgåts med min älskling, hjälpt han att raka av fluffet. Sen nu ikväll har jag legat och kollat film och käkat lite onyttigt.

Imorgon kommer finaste Anna hit sen när Snutt har slutat jobba kommer även hon så imorgon önskar vi Grill väder =)

God Natt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0