Sol =)

Festen avklarad och den va sjukt lyckad. Pågarna va jätte nöjda och hade hur roligt som helst och det är det som var meningen =) Tack alla som var där och firade dom.


Har haft underbart väder nu två dagar, och jag har självklart legat i solen och stekt. Igår kom finaste Anna hit och umgicks med mig och Josse, Vi la oss ute på min gård och solade lite. Min pappa,styvmamma,syster,faster och Rolf kom till Landskorna för att fika. Hade jätte trevligt med familjen. På kvällen grillade jag med Josse och Anna hemma hos Josses mamma. Sjukt gott med nypotatis och kött. Första gången iår som jag åt nypotatis. Blev spelkväll hemma hos Josse sen med lite choklad och Anannas.

Idag gick jag upp kl 10 sen va det bara snabba ryck och fixa till sig innan jag skulle ta bussen till Helsingborg. Blev stranden med Anna idag. Sjukt mysigt har vi haft det. Blev ett dopp i havet. Har brännt mitt huvud lite, ska nog skipa oljan. haha. Får nog köra hög solskydsfaktor i huvudet hos pappa imorgon.

Nu väntar jag på min bästa Snutt, ska hem till henne och umgås lite. Vet ju inte om jag hinner träffa henne mer innan hon lämnar Sverige på måndag i en vecka. =(

Jag och min Älskling på 25 års festen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0