Söndag =)

Har tagit en liten paus i pluggandet och kollar på Emil i Lönneberga, jag bara älskar Astrid Lindgrens filmer.

Har haft en underbar helg , i fredes va det Kevins student. Hade en riktigt rolig och trevlig kväll i Klagstorp. Igår åkte jag och mamma ner till stan för att handla lite till middagen och för att ta en fika. Sen bestämde vi oss för att åka till Kickan med familj. Blev mys och fika i trädgården, hoppade studsmatta och bara njöt i solen. Synd bara att det skulle blåsa så mycket. När vi skulle köra hem tog vi med oss Louise och Martin så vi gick till lekplatsen på mammas gård och lekte lite. På kvällen hade jag och mamma mys kväll med taco och film.

Ska stanna hos mamma i några timmar till sen ska jag köra hem till min älskling. Jag saknar honom väldigt mycket. Är inte van och vara borta från honom så länge. Men äntligen är han hemma igen :D <3

Tror även att Jessica kommer en runda och umgås innan jag ska åka hem =)

Nu ska jag och min mamma käka rostemackor,ägg och dricka te :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0