Torsdag 10 Juni

Ligger i sängen hemma hos mamma, ska snart stänga av datorn sen ställa alarm på mobilen så jag kommer upp i tid imorgon. Har en del att göra innan Jessica kommer och hämtar mig kl 11. Vi ska åka till Ystad för att se Kevin ta studenten :) Kan inte riktigt förstå att det är 3 år sen imorgon som jag själv tog studenten. Jag vill fan göra det igen.

Idag har jag umgåts med min kära Snutt, har fått uträttat några äreden. Fick bokat tid till linsundersökning sen fixat lite på banken. Dom jävlarna spärrade mitt kort igår för att jag stod på en bedrägeri lista. Skit kul att dom inte ens ringer och medelar det utan det får jag reda på när mitt kort inte funka när jag skulle handla på netto. Så nu är jag pank i några dagar " dom har inte kommit åt mina pengar, det var av säkerhetssjäl som dom spärra mitt kort" ! Men nytt kort är utskickat så jag får väl det nästa vecka. Dom va ialla fall snälla och skicka ut ett brev med posten där dom berättar att dom har spärrat mitt kort, som om jag inte skulle märka det innan brevet landat hemma hos mig. Förstår mig inte riktigt på deras system.

Vid 4 tiden körde jag hem till min älskade mamma, vi körde och handlade lite sen hem och mös ner oss i soffan. Vid 10 tiden gick jag ut och gick en runda med Sandra :)

Jag saknar min älskling, det är så tomt utan honom när jag ska sova. Tur han snart är hemma hos mig igen <3



Kommentarer
Postat av: Caroline

Men kunde du inte ta ut pengar på banken?

Brukar man kunna göra

2010-06-11 @ 10:09:42
URL: http://caaaaaaroliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0