Torsdag

Ligger hemma i soffan och tittar på våra bästa år och väntar på att pojkarna " Gustav och Thrana" ska komma hem med bullar. När vi har käkat frukost måste jag plugga programhanterning. Har prov i eftermiddag. Ska bli så skönt att bli av med den kursen med.

Måste även städa och sätta ihopa byrån som vi köpte igår, vi hann inte få ihopa hela innan klockan blev mycket och vi inte fick väsnas längre. Vi vill ju inte ha ännu surare grannar än vad vi redan har.

Igår va det lika underbart väder som idag, så igår körde vi till stranden för att njuta och steka lite. Blev i nån timme innan dom andra tyckte att det blev lite kallt, det blåste en del. Så jag körde dom hem sen hämtade jag min älskling så körde vi ut i huset, jag la mig och solade och Gus klippte gräset. Körde sen och hämtade Josse så begav vi oss mot Helsningborg och väla. Blev en runda in på väla men hittade inte så mycket sen gick vi in på Ikea och handlade byrån. Innan vi lämnade Helsingborg körde vi till Anna och snackade lite =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0