1 Mars

1 Mars och det är min och min älsklings dag :)  31 månader tsm <3

Dagen började med att jag försov mig, vaknade av älsklingens klocka och frågade han va den va , han bara kvart över 8, när börjar du ? , 8 sen vände jag mig om och somnade om ..

Steg upp vid halv tio tiden, tog det lugnt framför tv. Började sen kolla igenom lite skolsaker som jag måste plugga. Gick till skolan sen vid halv 3 och hade samhälls lektion. Josse kom sen och hämtade mig på skolan och vi åkte till Friskis och Svettis för att kolla lite med priser och så. Vi bestämde oss för att börja träna, och sen bestämde vi även att vi skulle starta med ett pass vid halv 8 idag. Åkte sen och hämta henns mamma och körde till City Gross för att handla lite. Körde sen inom Snutt på jobb och snackade lite. När vi kom hem lagade vi hemma lagad Pizza. Vid halv 8 tiden va det dags för vårt första pass och Step, sjukt kul va det :) På torsdag blir nästa pass och då bokade Josse in oss på spinning ska bli väldigt intressant och se hur det slutar. haha.

Nu har jag precis kollat på Familjen Annorlunda och spårlöst på webben. Missade ju lite när jag va och träna. Nu tänkte jag hoppa i säng.

Imorgon ska jag köra till Trelleborg ganska tidigt för att gå till tandläkaren och laga ett hål. Jag är sjukt nervös och jag har inte ens bestämt mig om jag ska ha bedövning eller inte ! Jag har aldrig haft hål tidigare så detta är första gången jag ska laga en tand. Men som tur är har jag världens bästa mamma med mig <3

Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0