Dåligt Humör !

Träningen igår gick jätte bra, kul att även komma igång med gymmet. Så nu ska vi försöka köra gym två gånger i veckan och pass två gånger i veckan. Efter träningen åkte jag hem och fick i mig lite frukost. Mitt hjärta Elle kom efter en stund med, vi prata en massa sen kolla vi på vårkläder. Jag måste bara in och beställa snart. Körde sen till Lund, jag skulle följa med Elle till doktorn sen körde jag vidare till Malmö och pappa. Vi skulle se MIF-Almtuna i första play-off matchen. Jag och pappa gick på Mc donalds och käka sen körde vi till Arenan. Matchen gick bra och Malmö van med 2-1 så nu hoppas vi bara på att dom vinner en till så är dom klara för kvalet. Det är bäst av 3 matcher.

Idag va det upp tidigt och jag va sjukt trött när jag vakna, ännu tråkigare va det och vakna och se att inte solen lyste. Gick till skolan och hade matte och engelsk prov. Körde sen och hämta Elle och körde henne hem. Hjärtat du vet att jag alltid finns där för dig och ställer upp för dig. <3 När jag kom hem fixa jag lite att äta sen kolla jag på Grey's anatomy " ja jag är helt fast i den serien" somnade även till och vakna av att min kära mamma ringde.

En runda till Affären och nu lagar jag middag, har även tvätt idag. Mitt humör har helt försvunnit. Jag va på bra humör innan nu känns det som att jag blir arg för minsta lilla. Usch jag gillar inte alls att känna såhär. Jag hoppas det ändras när jag fått mat i magen. Jag behöver verkligen plugga och det går inte så bra om man är på dåligt humör.

Nä nu ska jag fixa klart middagen , ha det bra  !


Kommentarer
Postat av: Elle

TACK för du finns! <3 Finns här för dig också när du behöver det gumman!! Närsom!! Älskar dig!

2010-03-17 @ 19:15:37
URL: http://aseaa.blogg.se/
Postat av: Egon

Det var ju inte bra att du är på dåligt humör. Vågar jag ringa dig om en stund? ;)

2010-03-17 @ 19:40:11
URL: http://justanotherbasketcase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0