Fredag 12 Mars !

Fredag och veckan har sprungit förbi.

I måndes åkte jag till Jessica i  Trelleborg, kom hem i onsdes. Fick även träffa min älskade mamma och kusin. Vi tog en lunch på istanbul och snacka en massa innan jag skulle köra tillbaka till Landskona igen.
Har haft bra dagar i Trelleborg. Älskar när jag får umgås med mina nära och kära.

När jag kom hem i onsdes började jag tvätta sen körde jag hem till Snutt, satt och snacka en massa och planerade lite roligheter. Josse kom med en runda :) <3

Igår va det tillbaka till skolan, fick äntligen tillbaka mitt matte prov som jag gjorde förra veckan. Fick 25 poäng, 15 var Godkänt, 26 var VG och 32 var full pott. Så jag är jätte nöjd. Lite retfullt att vara 1 poäng från VG. Men jag är riktigt nöjd. Jag är stolt över mig själv att jag fixar skolan så bra som jag gör. Jag har verkligen bevisat för mig själv och alla andra att jag kan :)

Efter skolan följde jag med Sandra och kolla på en skola som hon ska söka in på, sen körde vi ut och hälsade på Elle när hon jobbade för fullt :) Hem och fixa något att äta sen blev det träning . Riktigt skönt va det .

Nu ska jag snart äta min äggfrukost sen fixa lite saker för skolan innan jag ska ha samhäll. 13.30 till 15.30. Ikväll blir hem till Marie en runda på hennes födelsedagsfest. Men ingen sprit för min del, jag känner inte alls för att dricka och imorgon är det träning igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0