Fredag 26 Mars !

Blev en lång dag idag, började dagen med en timmes promenad med Jenny. Riktigt fint väder va det , helt underbart att våren är här. Körde sen hem och käka frukost och kolla tv. Cecilia ringer mig och frågar om jag vill ta en cigg, självklart vill jag det. Stod och snacka en lång stund. Jag finns här för din gumman. Sen blev det plugg och fick klart mitt uppdrag. Sen hämtade Johanna mig och det blev lite ärenden i stan innan vi hämtade Lina och körde till Center Syd. Blev kycklingsallad på graffiti sen blev det shopping. Ville hitta något till imorgon men tyvärr hittade jag inget. Men hittade en sjukt snygg jacka som jag handlade med mig hem, kunde dock inte bestämma mig om jag ska ha den eller inte, men det lutar åt att jag ska ha den . Jag älskar jackan och tycker den sitter hur bra som helst. Så ja jag kommer behålla den annars kommer jag ångra mig när jag lämnar tillbaka den . Hittade även ett par skor , så ska tillbaka imorgon och lämna tillbaka två par skor och köpa dom nya :)

 

Kom inte hem fören vid 9 tiden och då kom Thrana och Paulina. Har käkat våfflor och snackat en massa. Nu sitter vi och kollar tv. Jag är trött som ett helt ålderdomshem.

 

Här är jackan jag köpte, vad tycker ni?

Inte världens bästa bild, jag vet !


Kommentarer
Postat av: Egon

Den är skitsnygg gumman :) Du ska lätt behålla den.

2010-03-27 @ 14:22:17
URL: http://justanotherbasketcase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0