GRATTIS

God middag.

Här vaknar man upp till världes skit väder. Jag som hade planer på att åka till Järavallen. Men värdret stoppar inte mig. Jag och Jenny ska ut och gå en lång runda ändå. Blir först ner på stan för jag måste kolla en sak på hm innan jag beställer kläder som jag hittat.

Har precis käkat en banan så nu är jag redo på en power walk. Frukosten tar jag när jag kommit hem. Bränner ju mer på tom mage. Blir plugg när vi har kommit hem. Gustav ska hjälpa Jenny med matte B och jag måste plugga Webb Designe.

Ett Stort Grattis till min älskade syster Maria som fyller 31 idag. Hoppas att du får en fin dag. Vi ses ikväll <3


Här har vi min Syster när vi skulle spela Julklapps spelet. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0