Jag är Ikapp !

Godkväll!

Sitter hemma och tar det lugnt med Gustav,Thrana och Bobba. Dom spelar Fifa 10 och jag kollar runder på nätet, och Bobba försöker att hitta Grays avsnitt till mig. Johanna nu är jag snart ikapp, har bara 10 avsnitt kvar sen kan jag hänga med på onsdagskvällarna :)

Idag blev det 1 timmes promenad med Gustav och Jenny. Imorgon blir det Järavallen och den långa rundan om det inte regnar. Vi har även städat lägenheten idag, dammat,damsugat och torkat golven. Torka golven behövdes verkligen efter i lördes. Pojkarna som satt här hemma va väldigt duktiga på att inte bara ha groggen och ölen i glasen utan även på golvet.

Hoppas på att dom inte ska spela hela kvällen, hade hoppats på att vi kunde se Wallanders nya och käka Jordgubbarna med lite glass som jag köpte idag. :)

Ha en bra kväll mina vänner !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0