Kalas!

Kom nästan precis hem ifrån min systers kalas. Har haft en jätte trevlig kväll där det bjudits på smårgåstårta och cheesecake "mums". Fick även veta att min älskade bror kommer hem imorgon och stannar till söndag. Så hoppas på att vi kan åka ner och träffa honom på lördag. :)

Har suttit en stund nu vid datan och gick in på HD och läser att den 78 åriga kvinnan som blivit misshandlad på hemköps pakeringsplats i måndes vid 14 tiden har avlidit nu i eftermiddag. Detta är helt jävla sinnessjukt. Hur fan kan man göra så ? Jag hoppas verkligen att dom hittat mannen som gjorde detta. Hur fan kan man slå två äldre människor bara för att dom har tuttat på honom för att stod ivägen när dom skulle pakera? Han kan fan inte ha mycket innan för pannbenet ! Sånt här gör mig så fruktansvärt arg.

Och sen till en annan sak ! Sluta snacka så jävla mycket skit, och sluta upp med dina jävla falska rykten ! Är så sjukt trött på detta nu. Det kommer komma tillbaka till dig i slutänden. Och då hoppas jag att du förstår att man beter sig inte som du gör !! I mina ögon är du inte mycket just nu !
Det har gått för långt !

Så nu har jag fått kräka av mig lite. Haha. Jag är inte arg jag är bara väldigt trött på detta !

Nu tänkte jag snart gå in och lägga mig bredvid min älskling och hoppas på att jag somnar i tid idag. Hade så sjukt svårt för att sova inatt. Tänkte gå upp tidigt imorgon och gå en lång runda på järavallen. Hoppas bara på fint väder.

Sov gott mina underbara vänner :)

Kommentarer
Postat av: Elle

Han nu igen?

2010-04-02 @ 11:02:47
URL: http://aseaa.blogg.se/
Postat av: Emelie

Nej, Elle det är inte han det handlar om. !

2010-04-02 @ 11:35:08
URL: http://emelieanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0