Måndag 22 Mars !

Godkväll !

Tänkte snart gå in och lägga mig , är riktigt trött. Blev ett step träningspass innan, kändes som det var evighetersen man tränade fast det var i torsdes. Blir upp tidigt imorgon med för att hinna med gymmet innan jag ska köra till Malmö och få fixat mitt hår. Ska äntligen slinga och klippa det. Och imorgon är även dagen jag har längtat efter. Malmö FF ska ha sin hemmapremiär. Ska bli så underbar att få stå där igen och heja fram dom ..

Igår fick jag shoppat lite, fick med mig ett par ljusa jeans och två på gladiatorsandaler och ett par sjukt snygga solglasögon. Jag är riktigt nöjd med mina köp. Tyvärr hitta jag inga fina tröjer eller tunikor men jakten fortsätter. Brukar vara så att när man har pengar att shoppa för så hittar man inget.


Nu blir det tv:n en stund till innan sängen !

Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0