Plugg,Scones, Väla!

Har haft en jätte bra helg.

Fredag: ÖveraskningsFest för Fritz som fyllde 18. Hade en jätte trevlig kväll.
Lördag: Soffläge hela dagen med Grey's anatomy på tv:n. På kvällen hem till Snutt en runda och spela kort med henne och Jenny.
Söndag: Lite plugg, baka scones sen shopping på väla med Sara och Jenny B.

Snart ska vi käka våra goda scones sen ska jag shoppa vår kläder. Tänkte beställa kläder från HM men 2 av 3 plagg som jag skulle beställa kommer inte fören i mitten på Maj eller början på Juni och då vill jag inte ha det . Jag köper ju kläder för att kunna ha det på Rhodos som vi åker till 9 Maj. Så kan ju hoppas på att HM har plaggen ute i butik med =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0