Tisdag 16 Mars.

Nu har jag varir lite slö igen !

Men helgen har bara sprungit förbi. Tyvärr blev inte fredagskvällen som man hade tänkt sig . Trevlig fest hos Marie, hade tänkt köra hem ganska tidigt men kom inte hem fören kl 5. Kvällen va trevlig fram till allt skit började. Detaljer tänker jag inte gå in på.

Lördagen va ju planerad till träning, men med tanken på den sena natten så hoppade vi träningen. Va helt död när jag vakan och kände mig nästan lite bakis fast jag inte druckit någon sprit dagen innan. Blev en lugn eftermiddag, Marie va här i någon timme sen somna jag på soffan och vaknade lagom till vi skulle handla lite gott inför kvällen. Jessica,Snutt och Fille skulle komma hit och äta hemmalagad pizza och kolla på Melodifestivalen Final. Har inte så mycket och säga om den förutom att helt fel låt vann. Har inte riktigt förstått hur svenska folket röstar. Om man kolla på Europas röster så fick inte Anna många poäng, jag tror inte det kommer gå så bra för henne i Norge. Det lär bli yterliggare en kvalplats för Sverige. Men men .

Söndagen blev det plugg och träning.

Måndag. Skola och träning .

Och just det. Allsvenskpremiär för Malmö FF igår, tyvärr bara 0-0. Men en sjukt snygg straffräddning av Dhalin. Gick in och läste aftonbladet imorse och dumaren Martin Hansson hade erkänt 1 timme  efter matchen att det var en felbedömning. Ofta han gör felbedömningar. Längtar till hemma premiären nästa tisdag :)

Nu har jag inte tid att skriva mer, ska iväg till gymmet.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag vet hjärtat. o det är jag evigt tacksam för. Berättar när jag kan. älskar dig! <3

2010-03-16 @ 21:01:21
URL: http://willybruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0