Tisdag 2 Mars !

Tandläkaren gick jätte bra idag, jag sa att jag inte ville ha bedövning fast min tandläkare rekomenderare det. Jag sa till honom att jag ville pröva först och om jag tyckte det gjorde för ont skulle jag säga till honom, och det tyckte han lät bra. Han började borra och när han sluta så fråga han går det bra, jag bara ja det känns knappt. Tyckte nästan att ta tandsten är värre. Mamma tyckte det var roligt att se när dom borra för nu fick hon äntligen se hur det gick till. haha. När vi skulle gå sa min tandläkare till mig att han tyckte jag hade varit jätte duktig för det var tydligen inte många i min ålder som klarar av att borra utan bedövning. Och det kändes bra när han sa det :) Är stolt över mig själv. Men jag sa till mig själv att innan jag ska ha bedövning så ska jag veta om det gör ont eller inte. Det är ju onödigt att ta bedövning om det ändå inte gör ont. hehe. Men det är ju från person till person.

Efter tandläkaren så körde jag och min mamma och handlade lite på netto sen in om entre för att handla lite bullar. När vi kom hem till moster så fikade vi lite och snacka en massa innan min mamma skulle köra till frissan och jag skulle köra hem. Körde in om Malmö för att hämta Gustav på stationen. När vi kom till Landskona köra jag och Marie till Jenny för att hälsa på, skulle hjälpa henne att fylla i några papper. Blev massa snack :)

När jag kom hem började jag plugga direkt. Så nu ikväll har jag pluggat Engelska och Samhäll. Nu är jag trött så blir snart sängen. Börjar kl 8 imorgon, så det är upp tidigt.

Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0