Torsdag 25 Mars !

Idag vakna jag tidigt av att solen sken in genom persiennerna, så underbart att vakna pigg lite över 8 utan någon väckarklocka. Fick ett sms av Josse där hon undrade om jag skulle med till gymmet. Och det var ju klart att jag skulle det. så tjugo i 9 va vi på gymmet. Sjukt skönt att träna idag. Kom hem vid lite över 10 gick och duschade sen fixa jag lite frukost. Nu har jag precis kollat lite tv och ska snart bege mig till skolan för att ha en timmes matte.

Vet inte vad som händer sen, lite sugen på en runda till stan. Måste även plugga.




Kommentarer
Postat av: Egon

sv: haha jo du säger det men jag vet hur dåligt jag mår när jag druckit starksprit. Men det blir söndagens problem ;)

2010-03-26 @ 23:47:59
URL: http://justanotherbasketcase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0